January 10, 2011

Oppdaterte priser - bryllupsfotografering 2011

Når den store dagen er over, hva ønsker dere å sitte igjen med av visuelle minner?
Enten dere ønsker tradisjonelle bilder eller bilder med en kreativ twist, vil jeg gjøre mitt aller beste for å imøtekomme deres ønsker.
Fotograferingen er personlig, og skjer i samsvar med ønskene deres, og mine råd, slik at dere får en skreddersydd pakke som dekker deres behov. Målet er at ingen bryllupsfotografering er lik! Og ikke minst at opplevelsen skal være meget god, og utgjøre en helhet for den store dagen.
Jeg kan stille opp hele dagen hvis ønskelig, noe som gir en helhetlig gjengivelse av en fortryllende dag. Stylingen, og vielsen, kan være flotte supplement i tillegg til en spesiell fotografering på location.
Uavhengig av hva slags fotografering dere ønsker, begynner alt med et møte mellom dere og meg for å kartlegge videre gang.

Bryllupsfotografering (på location)
Vi mennsker er forskjellig, og har ulike stilpreferanser. Noen ønsker fotografering i naturomgivelser, mens andre foretrekker et mer moderne preg. Sammen finner vi et egnet sted som gir de beste resultatene for nettopp dere.
Jeg setter av 1 til 1 1/2 time til fotograferingen, avhengig av omfang og ønsker.
I etterkant vil jeg lage en god mengde lavoppløselige bilder, i versjoner av sorthvitt og farger hvis ønskelig, som dere får på en cd. Når dere har brukt litt tid på å kikke igjennom utvalget møes vi for å gå igjennom bildene, og velge bilder til album, takkekort og forstørrelser.
Pris: 4000,-

Bryllupsfotografering og fotografering under vielsen
Samme som ovenfor, men her ankommer jeg stedet for vielsen i god tid, for å dokumentere de siste forberedelser, når bruden og følge kommer, øyeblikk under hele vielsen og utgang/utenfor vielsesstedet.
Naturligvis medfører dette flere bilder å velge i i etterkant på cd og visning.
Pris: 5500,-

Halvdag
Det er mye som skjer på denne dagen, også før vielsen. Flere og flere vil gjerne ha en dokumentasjon av tiden hos frisør og kjolepåkledning, som er en spesiell og minnerik stund. Når jeg er med en halv dag, er dette inkludert, samt vielsen, fotografering på location og mottakelsen.
Pris: 7000,-

Heldagsfotografering
Her følger jeg hele dagen, fra den store dagen starter til et tidspunkt under selskapet vi blir enige om, tilsammen opptil 12 timer.
Utvalget bilder blir nærmest ubegrenset, og mange opplever det som en fordel at én person har ansvaret for å følge paret fra start til mål, og at bildene i så måte får et personlig preg med en rød tråd.
Pris: 15000,-

På forespørsel kan jeg også lage pakkeløsninger som inkluderer album, forstørrelser og ferdig leverte takkekort.
Jeg har også kontakt med frisør og make-up artist jeg har tillit til, og mer enn gjerne anbefaler.
For en spesiell morgengave, se menyen
HER

0 comments: